Office Management Assistant

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

07-08-2024

Publicatie eindigt

03-01-2025

Opdrachtgever

Pienk

Functie omschrijving Office Management Assistant

Voor NVVK in hartje Utrecht hebben wij een parttime vacature voor Office Management Assistant voor 32 uur per week. In deze functie ondersteun je een aantal Beleidsadviseurs en de Coördinator Bedrijfsvoering. Het team bestaat uit 4 collega's en ondersteunt ongeveer 10 beleidsadviseurs.

Met wie maakt NVVK graag kennis?

Een ervaren Office Assistant die bij afwezigheid van de Office Manager haar ook kan vervangen. Jouw takenpakket bestaat onder ander uit:

  • agendabeheer van de beleidsadviseurs
  • beantwoorden van telefonische vragen
  • afhandelen van ingekomen mail
  • redigeren van (beleids)stukken en correspondentie, opmaak en huisstijl bewaken
  • inplannen van afspraken
  • beheren van de ledenregistratie
  • voorbereiden en notuleren van enkele vergaderingen (combi verslaglegging en besluitenlijsten
  • visitekaartje van de vereniging en facilitaire ondersteuning

Het betreft een secretariële vacature voor 32 uur per week, verplichte dagen zijn maandag, dinsdag en woensdag. Een functie voor een office assistant die enthousiast, proactief en ontzorgend is!

Functie eisen Office Management Assistant

Om in aanmerking te komen voor deze vacature van secretaresse (32 uur) dien je te voldoen aan onderstaande gestelde functie-eisen:

  • een afgeronde MBO+ opleiding (bijvoorbeeld een secretariële opleiding);
  • Minimaal 5 jaar relevante, recente secretariële werkervaring;
  • Recente werkervaring binnen een kleine organisatie is een pre;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (een Nederlandse taaltest zal een onderdeel zijn van de wervingsprocedure);
  • Uitstekende kennis en ervaring met Microsoft Office, recente ervaring met Word en basis Excel is een vereiste;
  • Je schakelt makkelijk met mensen op diverse niveaus;
  • Parttime, 32 uur per week beschikbaar;
  • Woonachtig in de regio Utrecht (de organisatie is goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer).

Bovendien herken je jezelf in de volgende competenties:

  • zelfstandig
  • klantgericht
  • accuraat
  • proactief
  • communicatief
  • flexibel
  • resultaatgericht
  • kan goed prioriteiten stellen

Voor deze vacature zoeken wij een ontzorgende, klantgerichte en proactieve assistent met organisatietalent. Je kunt goed luisteren en meerdere werkzaamheden tegelijkertijd verrichten.

Aanbod Office Management Assistant

Een zeer veelzijdige en afwisselende functie als Office Management Assistant binnen een klein team. Als jij deze uitdaging aan wilt gaan, wordt je een afwisselende en veelzijdige functie geboden binnen een organisatie met grote maatschappelijke betekenis .

Verder kun je rekenen op:

  • Een maandsalaris tussen €3.400 en €4.000 (obv 40 uur) afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Loonschalen en verhogingen obv CAO Gemeenten;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Veel ruimte voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling;
  • Gunstige pensioenregeling;
  • Mogelijkheid tot ouderschapsverlof;
  • Fietsplan.

De werving voor deze functie is uitbesteed aan Pienk | Office Professionals. Wil je in aanmerking komen voor deze positie dan kun je via Pienk.nl solliciteren. Ook bij vragen verzoeken wij je om contact op te nemen met Pienk | Office Professionals. Je kunt ons bereiken op 030 - 276 71 87

Bedrijfsprofiel

De NVVK is een vereniging van Financiële Hulpverleners. Hard nodig in deze tijd! Zij ondersteunen gemeenten en particuliere organisaties voor schuldhulpverlening en bewindvoering. Het bevorderen van kwaliteit en vakmanschap en belangenbehartiging zijn kerntaken van de NVVK.

Bedrijfscultuur

Gedreven, informeel en persoonlijk zijn toepasselijke omschrijvingen voor de NVVK. Een hoge mate van verantwoordelijkheid en initiatief wordt hier gewaardeerd! Binnen de NVVK kom je te werken in een enthousiast, betrokken en vrolijk team duizendpoten! Kan niet bestaat niet en samen wordt de klus geklaard. Natuurlijk heb je je eigen team van beleidsadviseurs waar je dedicated voor werkt maar er is oog voor de omgeving en hulp wordt geboden waar nodig. Geen hokjesdenkers dus, maar echte aanpakkers met een teamgevoel!

Bekijk

Onze nieuwste vacatures
Utrecht
Utrecht
Nieuwegein
Utrecht
UTRECHT
Utrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.